Znak: OR. 2110.14.1.2020
Czarny Dunajec 12.10.2020 r.
URZĄD GMINY W CZARNYM DUNAJCU, UL. JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 2,
34-470 CZARNY DUNAJEC
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Stanowisko ds. turystyki i promocji
nazwa stanowiska pracy
- 1. Wymagania niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku):
a) Spełnienie warunków ustawowych przewidzianych dla pracownika samorządowego.
b) Co najmniej 6-miesięczny staż pracy na stanowiskach biurowych. Do stażu pracy wlicza się odbyte staże organizowane przez urzędy pracy, nie wlicza się natomiast praktyk szkolnych i studenckich.
c) Posiadanie wykształcenie wyższego pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.
d) Biegła znajomość języka angielskiego.
e) Uzyskanie 40% wszystkich punktów możliwych do uzyskania z testu
oraz uzyskanie 40% wszystkich punktów możliwych do uzyskania z rozmowy kwalifikacyjnej. Do prawidłowego wypełnienia testu oraz udzielenia prawidłowych odpowiedzi w rozmowie kwalifikacyjnej wymagana jest wiedza, a także znajomość oraz umiejętności stosowania obowiązujących przepisów prawa związanych zadaniami wykonywanymi na stanowisku, w szczególności:
Znajomość przepisów:
- Ustawy o samorządzie gminnym,
- Ustawy o pracownikach samorządowych wraz z przepisami wykonawczymi,
- Ustawy z dnia 28 lipca 2005 r. o lecznictwie uzdrowiskowym, uzdrowiskach
i obszarach ochrony uzdrowiskowej oraz o gminach uzdrowiskowych - Ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych
- Ustawy z dnia 25 czerwca 1999 r. o Polskiej Organizacji Turystycznej
- Inne, w zakresie prowadzonych spraw
Posiadanie wiedzy/umiejętności w zakresie:
- Charakterystyka Gminy, w tym wiedza na temat walorów turystycznych (obszary cenne przyrodniczo, dziedzictwo historyczno-kulturowe) oraz atrakcji turystycznych.
- Strategia Rozwoju Gminy Czarny Dunajec na lata 2014 – 2020.
- 2. Wymagania dodatkowe (nie są konieczne do spełnienia, jednak wpływają na wynik naboru):
a) Posiadanie wykształcenia wyższego, ukończenie studiów podyplomowych, ukończenie kursów z zakresu: turystyki (w tym turystyki uzdrowiskowej i odnowy biologicznej), public relations, grafiki komputerowej, dziennikarstwa, zarządzania i marketingu.
b) Doświadczenie zawodowe związane z szeroko rozumianą branżą turystyczną lub uzdrowiskową lub z językiem obcym.
c) Uzyskanie jak największej ilości punktów możliwych do uzyskania z testu
oraz z rozmowy kwalifikacyjnej (nie mniej niż 50%).
- 3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:
a) Wykonywanie zadań podstawowych wymienionych w aktualnym zakresie czynności pracownika na zajmowanym stanowisku
b) Podejmowanie działań skierowanych na rozwój turystyczny Gminy, w tym koordynowanie, inicjowanie, przygotowanie i realizacja programów, planów, projektów oraz innych przedsięwzięć w tym zakresie,
c) Prowadzenie spraw związanych z rozwojem turystycznym Gminy, w tym współpraca z podmiotami zewnętrznymi oraz opracowywanie dokumentów – informacji, sprawozdań, analiz i itp.
d) Promocja walorów Gminy, w szczególności promocja o charakterze turystycznym,
e) Podejmowanie działań związanych z tworzeniem oraz rozwojem uzdrowiska na terenie Gminy Czarny Dunajec.
f) Prowadzenie spraw związanych z rozwojem przedsiębiorczości turystycznej, w tym współpraca z POT, ROT oraz LOT.
g) Prowadzenie spraw związanych ze współpracą międzynarodową, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru turystyki.
h) Współdziałanie ze stowarzyszeniami oraz organizacjami pozarządowymi w sprawach dotyczących rozwoju turystycznego Gminy,
i) Bieżąca analiza możliwości pozyskania środków pozabudżetowych (dotacji, preferencyjnych pożyczek i in.) przeznaczonych na rozwój turystyki.
j) Przygotowywanie wniosków dotacyjnych, podejmowanie działań realizacyjnych i wykonywanie wymaganych czynności związanych z rozliczeniem projektów objętych dofinansowaniem, ze szczególnym uwzględnieniem projektów w obszarze turystyki.
k) Prowadzenie informacji dla mieszkańców o możliwościach pozyskiwania środków pomocowych, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru turystyki.
- 4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
a) Okres zatrudnienia: 6 miesięcy – z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem (zakłada się przedłużenie umowy na czas określony lub nieokreślony w przypadku prawidłowej realizacji zadań na stanowisku).
b) Praca na pełny etat, w wymiarze 8 godz. na dobę, średnio 40 godz. tygodniowo.
c) Praca w godzinach: poniedziałek od 8:00 do 16:00 lub od 10:00 do 18:00 od wtorku do piątku od 7:30 do 15:30 (wg stanu na dzień ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze).
d) Wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja
2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowychoraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy.
e) Wynagrodzenie wypłacane do końca miesiąca.
f) Przeważająca pozycją jest praca siedząca, związana z obsługą komputera powyżej 4 godzin dziennie, obsługą urządzeń biurowych, technicznych i narzędzi informatycznych, praca wymaga sporadycznych wizyt w terenie.
g) Praca administracyjno-biurowa z przewagą wysiłku umysłowego.
h) Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy czarny Dunajec, ul. Józefa Piłsudskiego 2, 34-470 Czarny Dunajec; budynek jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
i) Zatrudnienie od 1 stycznia 2021 roku.
- 5. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
b) list motywacyjny,
c) oświadczenie w sprawie spełnienia wymagań ustawowych, o których mowa w pkt 1
lit. a,
d) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) dokumenty poświadczające staż pracy, o którym mowa w pkt 1 lit. b (kopia świadectwa pracy, inny dokument potwierdzający wykonywanie pracy),
f) kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych, o których mowa w pkt 1 lit. c,
g) kserokopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka obcego, o której mowa w pkt 1 lit. d – (ocena dokumentów zostanie dokonana w oparciu o zał. nr 2 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej - Rodzaje dokumentów potwierdzających znajomość języka obcego)
h) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z ustawowego uprawnienia pierwszeństwa w zatrudnieniu osoby niepełnosprawnej (art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych),
i) zgoda na przetwarzanie danych osobowych (stanowiąca załącznik do niniejszego ogłoszenia),
dodatkowo:
j) w przypadku, gdy kandydat powołuje się na: posiadanie wykształcenia wyższego, ukończenie studiów podyplomowych, ukończenie kursów, doświadczenie zawodowe, znajomość języków obcych - o których mowa w pkt 2 a, b, c – kopie dokumentów potwierdzających te fakty.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, oświadczenia powinny być podpisane!!
Inne dokumenty poza wskazanymi powyżej nie będą przyjmowane i nie mają wpływu
na procedurę rekrutacyjną.
Warunkiem rozpatrzenia aplikacji jest złożenie kompletu dokumentów, potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych !!!
- 6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych,
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wynosi mniej niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy, pocztą elektroniczną na adres gmina@czarny-dunajec.pl - w przypadku posiadanych uprawnień
do podpisu elektronicznego/ potwierdzonego profilu zaufanego lub pocztą na adres Urzędu Gminy w Czarnym Dunajcu, ul. Józefa Piłsudskiego 2, 34-470 Czarny Dunajec, z dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko ds. turystyki i promocji, w terminie do dnia 23 października 2020 r.
do godz. 15:30. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu (jednostki) po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej / www.bip.pl / oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.
Załączniki: