O B W I E S Z C Z E N I E


Wójt Gminy Czarny Dunajec, działając na podstawie art. 10 §1 w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r., poz. 735 ze zm.)

z a w i a d a m i a,

że zostały zebrane dowody i materiały do wydania decyzji w sprawie z wniosku Macieja Walkosza, działającego z upoważnienia Gminy Czarny Dunajec o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia: „Budowa budynku szatniowo-socjalnego oraz niezbędnej infrastruktury sportowej i technicznej na terenie Szkoły Podstawowej w miejscowość Podczerwone”.

W związku z powyższym informuję, że przed wydaniem decyzji w przedmiotowej sprawie strony postępowania mogą zapoznać się z całością zgromadzonych akt sprawy, wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań w terminie 3 dni od daty doręczenia.


Z materiałem dowodowym można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy Czarny Dunajec, ul. Józefa Piłsudskiego 2, Referat Geodezji i Ochrony Środowiska, pokój nr 31, w godzinach pracy urzędu.


Doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia, wywieszono w dniach: 24.02.2022 r. – 09.03.2022 r.


Z up. WÓJTA

KIEROWNIK

Referatu Geodezji i Ochrony Środowiska

mgr Mariusz Hajduk