Znak: OR. 2110.17.1.2022

Czarny Dunajec 26.10.2022 r.

URZĄD GMINY W CZARNYM DUNAJCU, UL. JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 2,
34-470 CZARNY DUNAJEC

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Stanowisko ds. organizacyjnych

nazwa stanowiska pracy

1.Wymagania niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku):

a)Spełnienie warunków ustawowych przewidzianych dla pracownika samorządowego.

b)Co najmniej roczny staż pracy na stanowiskach w administracji publicznej. Do stażu pracy wlicza się odbyte staże organizowane przez urzędy pracy, nie wlicza się natomiast praktyk szkolnych i studenckich.

c)Posiadanie wykształcenie wyższego pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.

d)Uzyskanie 40% wszystkich punktów możliwych do uzyskania z testu oraz uzyskanie 40% wszystkich punktów możliwych do uzyskania z rozmowy kwalifikacyjnej.
Do prawidłowego wypełnienia testu oraz udzielenia prawidłowych odpowiedzi w rozmowie kwalifikacyjnej wymagana jest znajomość oraz umiejętności stosowania obowiązujących przepisów prawa związanych z zadaniami wykonywanymi na stanowisku, w szczególności:

  • Ustawy o samorządzie gminnym,
  • Ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
  • Ustawy o pracownikach samorządowych,
  • Ustawy o dostępie do informacji publicznej,
  • Ustawy o ochronie danych osobowych,
  • Przepisy w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych w jednostkach samorządu terytorialnego.

2.Wymagania dodatkowe (nie są konieczne do spełnienia, jednak wpływają na wynik naboru):

a)Wykształcenie wyższe z zakresu: filologia polska, dziennikarstwo, public relations i pokrewne.

b)Staż pracy na stanowiskach związanych ze sporządzaniem protokołów posiedzeń, sporządzaniem pism i dokumentów urzędowych, organizacją spotkań organów administracji publicznej.

c)Uzyskanie jak największej ilości punktów możliwych do uzyskania z testu oraz z rozmowy kwalifikacyjnej.

3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:

a)Obsługa sekretariatu oraz obsługa kancelaryjna Wójta Gminy.

b)Przygotowywanie oraz obsługa kancelaryjna spotkań i narad organizowanych przez Wójta Gminy lub Sekretarza Gminy, a także sporządzanie protokołów tych spotkań i narad.

c)Prowadzenie spraw związanych z przyjęciem uczniów na praktyki do Urzędu Gminy.

d)Prowadzenie rejestrów zarządzeń Wójta Gminy.

e)Prowadzenie rejestrów pełnomocnictw, upoważnień Wójta Gminy.

f)Prowadzenie rejestru petycji, skarg i wniosków pozostających w kompetencji Wójta Gminy, w tym także prowadzeni akt spraw z tym związanych.

g)Prowadzenie rejestru kontroli zewnętrznej i wewnętrznej oraz kompletowanie dokumentacji z tego zakresu.

h)Prowadzenie spraw związanych ze składaniem oświadczeń majątkowych przez pracowników Urzędu Gminy oraz kadrę kierowniczą jednostek podporządkowanych, dla których akta osobowe prowadzone są w Urzędzie Gminy.

i)Prowadzenie spraw związanych z wyjazdami służbowymi, w tym przygotowanie dokumentu delegacji i prowadzenie rejestru wystawionych delegacji.

j)Prowadzenie książki wyjść służbowych.

k)Przechowywanie kart związanych z podpisem elektronicznym Wójta i Sekretarza Gminy.

l)Organizacja posiedzeń i prowadzenie dokumentacji związanej z posiedzeniami Rady Społecznej SGZPOZ Czarny Dunajec.

m)Prowadzenie akt spraw związanych z nadzorem właścicielskim nad Spółką P.P.K. Sp. z o.o.

n)Ewidencjonowanie dokumentacji związanej ze współdziałaniem ze Związkiem Euroregion Tatry i Europejskim Ugrupowaniem Współpracy Transgranicznej.

o)Prowadzenie dokumentacji dotyczącej kontaktów z mediami.

p)Zastępowanie w obowiązkach – w niezbędnych czynnościach organizacyjno-kancelaryjnych – pracownika zatrudnionego na stanowisku ds. obsługi Rady Gminy,
w czasie jego nieobecności, z uwzględnieniem wskazówek i poleceń przełożonego.

q)Koordynowanie udostępniania informacji publicznej przez Urząd Gminy.

r)Nadzorowanie i uaktualniania strony BIP Urzędu Gminy.

s)Zastępowanie i współpraca z pracownikiem odpowiedzialnym za ochronę danych osobowych w Urzędzie Gminy.

4.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

a)okres zatrudnienia: 6 miesięcy – z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem (zakłada się przedłużenie umowy na czas określony lub nieokreślony w przypadku prawidłowej realizacji zadań na stanowisku);

b)praca na pełny etat, w wymiarze 8 godz. na dobę, średnio 40 godz. tygodniowo;

c)praca w godzinach od 8:00 do 18:00 w poniedziałki oraz 7:30 do 15:30w pozostałe dni pracujące (wtorek do piątek) (wg stanu na dzień ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze);

d)wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy;

e)wynagrodzenie wypłacane do końca miesiąca;

f)przeważająca pozycją jest praca siedząca, związana z obsługą komputera powyżej 4 godzin dziennie, obsługą urządzeń biurowych, technicznych i narzędzi informatycznych;

g)praca administracyjno-biurowa z przewagą wysiłku umysłowego;

h)miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy czarny Dunajec, ul. Józefa Piłsudskiego 2, 34-470 Czarny Dunajec; budynek jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Praca częściowo w terenie.

5.Wymagane dokumenty:

a)życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,

b)list motywacyjny,

c)oświadczenie w sprawie spełnienia wymagań ustawowych, o których mowa w pkt 1 lit. a,

d)oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

e)dokumenty poświadczające staż pracy, o którym mowa w pkt 1 lit. b(kopia świadectwa

f)pracy, inny dokument potwierdzający wykonywanie pracy), z dokumentów powinien wynikać określony w wymaganiach charakter pracy !

g)kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych, o których mowa w pkt 1 lit. c,

h)kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z ustawowego uprawnienia pierwszeństwa w zatrudnieniu osoby niepełnosprawnej (art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych),

i)zgoda na przetwarzanie danych osobowych (stanowiąca załącznik do niniejszego ogłoszenia)

dodatkowo:

j)w przypadku, gdy kandydat powołuje się na wykształcenie wyższe oraz staż pracy, o których mowa w pkt 2 a, b – kopie dokumentów potwierdzających te fakty,

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, oświadczenia powinny być podpisane!!

Inne dokumenty poza wskazanymi powyżej nie będą przyjmowane i nie mają wpływu na procedurę rekrutacyjną.

Warunkiem rozpatrzenia aplikacji jest złożenie kompletu dokumentów, potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych !!!

6.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wynosi mniej niż 6%.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy, pocztą elektroniczną na adres gmina@czarny-dunajec.pl - w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego/ potwierdzonego profilu zaufanego lub pocztą na adres Urzędu Gminy w Czarnym Dunajcu, ul. Józefa Piłsudskiego 2, 34-470 Czarny Dunajec, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. organizacyjnych, w terminie do dnia 7 listopada 2022 r. do godz. 18:00. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu (jednostki) po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej / www.bip.pl / oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.


Podpisano

Wójt Gminy

Marcin Ratułowski