URZĄD GMINY W CZARNYM DUNAJCU, UL. JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 2,
34-470 CZARNY DUNAJEC
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Stanowisko ds. zamówień publicznych
nazwa stanowiska pracy
1.Wymagania niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku):
a) Spełnienie warunków ustawowych przewidzianych dla pracownika samorządowego.
b)Co najmniej roczny staż pracy na stanowiskach w administracji publicznej lub na innych stanowiskach związanych z opracowywaniem dokumentacji/materiałów na potrzeby zamówień publicznych. Do stażu pracy wlicza się odbyte staże organizowane przez urzędy pracy, nie wlicza się natomiast praktyk szkolnych i studenckich.
c)Posiadanie wykształcenie wyższego pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.
d)Uzyskanie 40% wszystkich punktów możliwych do uzyskania z testu oraz uzyskanie 40% wszystkich punktów możliwych do uzyskania z rozmowy kwalifikacyjnej.
Do prawidłowego wypełnienia testu oraz udzielenia prawidłowych odpowiedzi
w rozmowie kwalifikacyjnej wymagana jest znajomość oraz umiejętności stosowania obowiązujących przepisów prawa związanych z zadaniami wykonywanymi
na stanowisku, w szczególności:
- Ustawa Prawo zamówień publicznych.
- Ustawy o samorządzie gminnym,
- Ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- Ustawa o pracownikach samorządowych,
- Ustawy Kodeks cywilny,
- Ustawy Prawo budowlane,
- Ustawy o finansach publicznych;
- Ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- Przepisy w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
w jednostkach samorządu terytorialnego.
2.Wymagania dodatkowe (nie są konieczne do spełnienia, jednak wpływają na wynik naboru):
a) Wykształcenie wyższe z zakresu: prawa, administracji, budownictwa lub kierunków pokrewnych.
b)Staż pracy na stanowiskach związanych z zamówieniami publicznymi lub opracowywaniem treści umów.
c) Uzyskanie jak największej ilości punktów możliwych do uzyskania z testu oraz
z rozmowy kwalifikacyjnej.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:
a) Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych Gminy Czarny Dunajec i jednostek gminnych.
b) Ustalanie wartości zamówień i opracowywanie Specyfikacji Warunków Zamówień (SWZ).
c) Przygotowywanie niezbędnych formularzy i druków z dziedziny zamówień publicznych.
d) Zamieszczanie ogłoszeń o postępowaniach z zakresu zamówień publicznych i wysyłanie je do publikacji.
e) Udzielanie informacji o procedurze postępowań i wysyłanie pism do oferentów
i wykonawców.
f) Prowadzenie rejestru udzielonych zamówień publicznych i przechowywanie dokumentacji postępowań.
g) Opracowywanie projektów umów na roboty budowlane, dostawy i usługi, zawieranych w trybie zamówień publicznych.
h) Uczestniczenie w pracach Komisji Przetargowej w charakterze Członka Komisji Przetargowej.
i)Uczestniczenie w opracowywaniu regulacji wewnętrznych z zakresu zamówień
w związku z nowelizacjami ustawy Prawo Zamówień Publicznych i przedkłada je
do akceptacji Kierownikowi Referatu.
j)Prowadzenie dokumentacji z postępowań zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych.
k) Prowadzenie rejestru umów zawartych w ramach przeprowadzonych postępowań przetargowych.
l)Sporządzanie rocznych sprawozdań do Urzędu Zamówień Publicznych.
m) Udostępnia dokumentacje przetargową instytucjom kontrolującym.
n) Sporządzanie planu zamówień publicznych na podstawie uchwały budżetowej
i w uzgodnieniu z pracownikami merytorycznymi danych referatów.
o) Opracowywanie, ogłaszanie oraz koordynowanie prac związanych z udzielaniem zamówień nieobjętych obowiązkiem stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
4.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
a)okres zatrudnienia: 6 miesięcy – z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem (zakłada się przedłużenie umowy na czas określony lub nieokreślony w przypadku prawidłowej realizacji zadań na stanowisku);
b) praca na pełny etat, w wymiarze 8 godz. na dobę, średnio 40 godz. tygodniowo;
c)praca w godzinach od 8:00 do 18:00 w poniedziałki oraz 7:30 do 15:30 w pozostałe dni pracujące (wtorek do piątek) (wg stanu na dzień ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze);
d)wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja
2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy;
e)wynagrodzenie wypłacane do końca miesiąca;
f)przeważająca pozycją jest praca siedząca, związana z obsługą komputera powyżej 4 godzin dziennie, obsługą urządzeń biurowych, technicznych i narzędzi informatycznych;
g)praca administracyjno-biurowa z przewagą wysiłku umysłowego;
h) miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy czarny Dunajec, ul. Józefa Piłsudskiego 2, 34-470 Czarny Dunajec; budynek jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Praca częściowo w terenie.
5. Wymagane dokumenty:
a)życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
b)list motywacyjny,
c) oświadczenie w sprawie spełnienia wymagań ustawowych, o których mowa w pkt 1
lit. a,
d) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) dokumenty poświadczające staż pracy, o którym mowa w pkt 1 lit. b (kopia świadectwa
f) pracy, inny dokument potwierdzający wykonywanie pracy), z dokumentów powinien wynikać określony w wymaganiach charakter pracy !
g)kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych, o których mowa w pkt 1 lit. c,
h) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z ustawowego uprawnienia pierwszeństwa w zatrudnieniu osoby niepełnosprawnej (art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych),
i)zgoda na przetwarzanie danych osobowych (stanowiąca załącznik do niniejszego ogłoszenia)
dodatkowo:
j)w przypadku, gdy kandydat powołuje się na wykształcenie wyższe oraz staż pracy, o których mowa w pkt 2 a, b – kopie dokumentów potwierdzających te fakty,
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, oświadczenia powinny być podpisane!!
Inne dokumenty poza wskazanymi powyżej nie będą przyjmowane i nie mają wpływu
na procedurę rekrutacyjną.
Warunkiem rozpatrzenia aplikacji jest złożenie kompletu dokumentów, potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych !!!
6.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych,
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wynosi mniej niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy, pocztą elektroniczną na adres gmina@czarny-dunajec.pl - w przypadku posiadanych uprawnień
do podpisu elektronicznego/ potwierdzonego profilu zaufanego lub pocztą na adres Urzędu Gminy w Czarnym Dunajcu, ul. Józefa Piłsudskiego 2, 34-470 Czarny Dunajec, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. zamówień publicznych, w terminie do dnia 24 października 2022 r. do godz. 15:30. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu (jednostki) po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej / www.bip.pl / oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.
Podpisano
Wójt Gminy
Marcin Ratułowski
Załączniki: