Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
Termin składania ofert: do dnia 25.11.2022 do godz. 10:00
Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługi, prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego (na podstawie art. 132 ustawy Pzp)
Nazwa zamówienia:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 5.000.000 PLN na sfinansowanie zadań realizowanych przez gminę Czarny Dunajec
Data przesłania ogłoszenia do publikacji w DzUUE: 25.10.2022
Data opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w DzUUE: 28.10.2022
Numer ogłoszenie w Biuletynie DzUUE: 2022/S 209-596715
Termin składania ofert: do dnia 25.11.2022 do godz. 10:00
Termin otwarcia ofert: w dniu 25.11.2022 o godz. 11:00
Uwagi:
1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest posiadać konto na ePUAP.
2. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany wycofania ofert lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Zarejestrowanie i utrzymanie konta na ePUAP oraz korzystanie z tego konta jest bezpłatne.
4. W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja między zamawiającymi a wykonawcą odbywa się przy użyciu następujących narzędzi:
- miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
- ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/
- poczty elektronicznej: gmina@czarny-dunajec.pl
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu konta ePUAP, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP
6. Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
Załączniki: