Termin składania ofert: do dnia 25-09-2020 do godz. 15:30
- Zamawiający:
Gmina Czarny Dunajec
ul. Józefa Piłsudskiego 2
34-470 Czarny Dunajec
NIP: 735-284-32-73
- Okres zamówienia:
- Dostawa materiału opałowego tj. zrębki tartacznej nastąpi w okresie od 01.10.2020 r. do 15.05.2020 r.
- Przedmiot zamówienia:
- Zamawiający zleci wykonanie usługi polegającej na wytworzeniu i dostarczeniu suchego materiału opałowego tj. zrębki (posiadającej aktualne sprawozdanie z badań) do kotłowni zlokalizowanej w budynku Remizy OSP w Czarnym Dunajcu przy ul. Józefa Piłsudskiego 2A.
- Zamawiający zastrzega, że dopuszcza materiał opałowy – zrębkę tartaczną, która spełnia następujące warunki:
- Dostawy materiału opałowego (zrębki) będą następowały sukcesywnie do kotłowni w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 6:00 – 13:00 w ilościach wskazanych przez Zamawiającego. Dokładne godziny Zamawiający ustali z Wykonawcą telefonicznie.
- Koszt transportu i rozładunku każdej dostawy ponosi Wykonawca.
- Maksymalna ilość jednorazowej dostawy opału wynosi 3,5 tony.
- Zamawiający zastrzega, że dostawy będą występować minimum 1 raz w tygodniu w ilości minimum 3 tony. W przypadku występowania długotrwałych ujemnych temperatur w okresie objętym umową, dostawy mogą występować dwa razy w zależności od potrzeb.
- Zamówienia będą składane bezpośrednio przez osoby upoważnione przez Zamawiającego.
- Zamawiający dopuszcza dostarczenie zrębki zapakowanej w workach foliowych, workach typu BIG BAG lub w inny sposób nie powodujący pogorszenia jakości materiału opałowego. W przypadku dostarczenia zrębki zapakowanego w workach typu BIG BAG lub w inny sposób Wykonawca musi zapewnić samochód z windą lub równoznaczne rozwiązanie pozwalające na rozładunek materiału opałowego do wsypu.
- Dostarczony opał ma być suchy. W sytuacji wystąpienia opadów podczas transportu, opał powinien być zabezpieczony przed jego zamoczeniem i zawilgoceniem.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia dostawy w przypadku stwierdzenia braków ilościowych bądź jakościowych.
- W przypadku przywozu przez Wykonawcę opału złej jakości, nieodpowiadającemu wymaganym przez Zamawiającego i oferowanym przez Wykonawcę parametrom, Wykonawca ponosi koszty wywozu opału złej jakości i ponownego dostarczenia opału w ciągu 24 godzin o takich parametrach, jakie zaoferował w swojej ofercie.
- W sytuacji powtarzania się dostaw opału o złych parametrach, Zamawiający przewiduje możliwość odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy.
- Zamawiający informuje, że w sezonie grzewczym 2020/2021 szacuje się zużycie ok. 100 ton zrębki.
- Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku dużego zapotrzebowania na materiał opałowy, Dostawca będzie zobowiązany dostarczyć materiał w ciągi 12 godzin od chwili złożenia zamówienia.
- Materiał opałowy musi posiadać stosowny certyfikat (aktualne badanie laboratoryjne oferowanego opału). Dokument należy dołączenie do oferty,
- wytworzony jest z drewna liściastego tj. buk i/lub dąb;
- wilgotność zrębki wynosi maksymalnie 18 %;
- wartość opałowa wynosi minimum 15 000 kJ/kg;
- granulacja zrębki o wymiarach 5-40 mm bez zawartości popiołu, zanieczyszczenia mineralnego, bez drewnopochodnych granulatów – pelletu oraz brykietów.
- Płatność:
- Płatność nastąpi na podstawie faktury/rachunku przelewem na konto wskazane przez Wykonawcę w fakturze/rachunku za każdą dostawę materiału opałowego.
- Termin zapłaty faktury – 21 dni od dnia jej wystawienia.
- Miejsce i termin składania ofert:
Termin składania ofert: do 25.09.2020 r. (piątek) do godz. 1530. Oferty można składać na dzienniku podawczym w siedzibie Urzędu Gminy, ul. Józefa Piłsudskiego 2 w godzinach 7:30-15:30.
Oferty mogą być składane również za pomocą e-mail na adres gmina@czarny-dunajec.pl w formie skanu lub faksem na numer 18-26-135-30.
Oferenci zostaną poinformowani o wynikach w dniu 28-29.09.2020 r.
- Kryterium wyboru Oferenta:
Kryterium wyboru oferty będzie najniższa cena brutto za 1 tonę opału (1 tona = ok. 4,00 m3).
Cena za opał zawiera wytworzenie i dostarczenie opału opisanego w § 2 ust. 1 do miejsca lokalizacji kotłowni.
- Dane kontaktowe:
Sprawę prowadzi:
Anna Klepacka
podinspektor ds. gospodarki komunalnej
e-mail: aklepacka@czarny-dunajec.pl
tel. 18-26-135-11