Termin składania ofert: do dnia 25-09-2020 do godz. 15:30


  1. Zamawiający:

Gmina Czarny Dunajec

ul. Józefa Piłsudskiego 2

34-470 Czarny Dunajec

NIP: 735-284-32-73

  1. Okres zamówienia:
  1. Dostawa materiału opałowego tj. zrębki tartacznej nastąpi w okresie od 01.10.2020 r. do 15.05.2020 r.
  1. Przedmiot zamówienia:
  • Zamawiający zleci wykonanie usługi polegającej na wytworzeniu i dostarczeniu suchego materiału opałowego tj. zrębki (posiadającej aktualne sprawozdanie z badań) do kotłowni zlokalizowanej w budynku Remizy OSP w Czarnym Dunajcu przy ul. Józefa Piłsudskiego 2A.
  • Zamawiający zastrzega, że dopuszcza materiał opałowy – zrębkę tartaczną, która spełnia następujące warunki:
  • Dostawy materiału opałowego (zrębki) będą następowały sukcesywnie do kotłowni w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 6:00 – 13:00 w ilościach wskazanych przez Zamawiającego. Dokładne godziny Zamawiający ustali z Wykonawcą telefonicznie.
  • Koszt transportu i rozładunku każdej dostawy ponosi Wykonawca.
  • Maksymalna ilość jednorazowej dostawy opału wynosi 3,5 tony.
  • Zamawiający zastrzega, że dostawy będą występować minimum 1 raz w tygodniu w ilości minimum 3 tony. W przypadku występowania długotrwałych ujemnych temperatur w okresie objętym umową, dostawy mogą występować dwa razy w zależności od potrzeb.
  • Zamówienia będą składane bezpośrednio przez osoby upoważnione przez Zamawiającego.
  • Zamawiający dopuszcza dostarczenie zrębki zapakowanej w workach foliowych, workach typu BIG BAG lub w inny sposób nie powodujący pogorszenia jakości materiału opałowego. W przypadku dostarczenia zrębki zapakowanego w workach typu BIG BAG lub w inny sposób Wykonawca musi zapewnić samochód z windą lub równoznaczne rozwiązanie pozwalające na rozładunek materiału opałowego do wsypu.
  • Dostarczony opał ma być suchy. W sytuacji wystąpienia opadów podczas transportu, opał powinien być zabezpieczony przed jego zamoczeniem i zawilgoceniem.
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia dostawy w przypadku stwierdzenia braków ilościowych bądź jakościowych.
  • W przypadku przywozu przez Wykonawcę opału złej jakości, nieodpowiadającemu wymaganym przez Zamawiającego i oferowanym przez Wykonawcę parametrom, Wykonawca ponosi koszty wywozu opału złej jakości i ponownego dostarczenia opału w ciągu 24 godzin o takich parametrach, jakie zaoferował w swojej ofercie.
  • W sytuacji powtarzania się dostaw opału o złych parametrach, Zamawiający przewiduje możliwość odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy.
  • Zamawiający informuje, że w sezonie grzewczym 2020/2021 szacuje się zużycie ok. 100 ton zrębki.
  • Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku dużego zapotrzebowania na materiał opałowy, Dostawca będzie zobowiązany dostarczyć materiał w ciągi 12 godzin od chwili złożenia zamówienia.
  • Materiał opałowy musi posiadać stosowny certyfikat (aktualne badanie laboratoryjne oferowanego opału). Dokument należy dołączenie do oferty,
  • wytworzony jest z drewna liściastego tj. buk i/lub dąb;
  • wilgotność zrębki wynosi maksymalnie 18 %;
  • wartość opałowa wynosi minimum 15 000 kJ/kg;
  • granulacja zrębki o wymiarach 5-40 mm bez zawartości popiołu, zanieczyszczenia mineralnego, bez drewnopochodnych granulatów – pelletu oraz brykietów.
  1. Płatność:

 

  • Płatność nastąpi na podstawie faktury/rachunku przelewem na konto wskazane przez Wykonawcę w fakturze/rachunku za każdą dostawę materiału opałowego.
  • Termin zapłaty faktury – 21 dni od dnia jej wystawienia.
  1. Miejsce i termin składania ofert:

Termin składania ofert: do 25.09.2020 r. (piątek) do godz. 1530. Oferty można składać na dzienniku podawczym w siedzibie Urzędu Gminy, ul. Józefa Piłsudskiego 2 w godzinach 7:30-15:30.

Oferty mogą być składane również za pomocą e-mail na adres gmina@czarny-dunajec.pl w formie skanu lub faksem na numer 18-26-135-30.

Oferenci zostaną poinformowani o wynikach w dniu 28-29.09.2020 r.

  1. Kryterium wyboru Oferenta:

Kryterium wyboru oferty będzie najniższa cena brutto za 1 tonę opału (1 tona = ok. 4,00 m3).

Cena za opał zawiera wytworzenie i dostarczenie opału opisanego w § 2 ust. 1 do miejsca lokalizacji kotłowni.

  1. Dane kontaktowe:

Sprawę prowadzi:

Anna Klepacka

podinspektor ds. gospodarki komunalnej

e-mail: aklepacka@czarny-dunajec.pl

tel. 18-26-135-11